קפסולות קפה

הקפסולות של אילנס

קפסולות קפה של אילנס בעלות מבחר משובח של תערובות קפה איכותיות. לא לחינם קפסולות הקפה של אילנס, זוכות בפרס הקפסולות הטובות ביותר של עיתון דה מרקר!

באילנס קפסולות הקפה מכילות תערובות קפה משובחות במגוון רחב של טעמים שנבחרו בהקפדה על איכות פולי הקפה, קלייתם וטריותם.

ממגוון קפסולות הטעמים:

  • קו המשווה – קפה מאוזן עם טעם נקי ומרקם קטיפתי שאהוב כמעט על כל חובבי הקפה. משלב מרירות מעודנת המתאפיינת בטעמי פירותי וניחוחות של פריחה, מתיקות של קרמל ואגוז וחמיצות נעימה. תערובת הבית המסורתית שלנו לאספרסו בקלייה איטלקית, עם קרמה עשירה וארומטיות גבוהה.
  • נגרו אלגרו – תערובת בעלת גוף בינוני-מלא, המאופיין בטעמים מודגשים של מרירות חזקה ומתקתקות מעודנת בשילוב חומציות נמוכה ורמז שוקולדי. תערובת בקלייה כהה הנהוגה בדרום איטליה ומביאה לידי ביטוי מלא את ארומת הפולים.
  • בלאק טאי – אספרסו חזק ועוצמתי בעל גוף מלא וקרמה עשירה. עובר תהליך קלייה ארוכה המדגיש את טעמי המרירות ומייצר אפטר טייסט ארוך.
  • רומא – תערובת ארומטית בעלת גוף בינוני-מלא, המאופיין בטעמים מודגשים של מרירות, מתקתקות קלילה וחמיצות נמוכה. הקלייה האיטלקית הארוכה מחזקת את הטעמים ויוצרת עניין ועומק.
  • אנג’לו מיו – תערובת אספרסו בקלייה איטלקית מסורתית, עשירה בערביקה איכותית, בעלת גוף בינוני-סמיך ומרקם חלק וקטיפתי. עם מתיקות של כרמל ומרירות עדינה המאופיינת בפירותיות ומתובלת בניחוח הדרים. קרמה עשירה במיוחד וארומטיות גבוהה.
  • תערובת הבית המסורתית של אילנס – קפה מאוזן עם טעם נקי ומרקם קטיפתי שאהוב כמעט על כל חובבי הקפה. משלב מרירות מעודנת המתאפיינת בטעמי פירותי וניחוחות של פריחה, מתיקות של קרמל ואגוז וחמיצות נעימה. תערובת הבית המסורתית שלנו לאספרסו בקלייה איטלקית, עם קרמה עשירה וארומטיות גבוהה. התערובת   Charisma 07 EQUATORמכילה פולי ערביקה מאזור קו המשווה ואזורי הגידול הטרופיים של דרום ומרכז אמריקה, בשילוב פולי רובוסטה מאסיה. חליטה מומלצת: אספרסו / קפוצ’ינו/ אמריקנו.

(*) הקפסולות שלנו מתאימות לכל מכונות נספרסו (מלבד וירטוליין , Vertuo.)

(**) כל שרוול מכיל 10 קפסולות.

עכשיו תוכלו לחוות את אותו הטעם האקסלוסיבי באריזה יוקרתית.

ilan's Gallery

קפסולות הקפה של אילנס
קפסולות הקפה של אילנס עולם של טעמים
קפסולות קפה במגוון טעמים וחוזק
הקפסולות שלנו מתאימות לכל מכונות נספרסו (מלבד וירטוליין , Vertuo.)
קפסולות קפה מותאמות נספרסו
קפסולות-הקפה-של-אילנס-מותאמות-לנספרסו
× נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ