הקפה הביתי

יתרונות הקפה הביתי

מאז שנת 1994 מקפידה אילנס – רשת בתי קפה להביא לצרכנים פרטיים את בשורת פולי הקפה האיכותיים ברמה שאינה מתפשרת ושומרת על אחידות הקפה ורמתו לאורך שנים.

שנת הקורונה ללא האפשרות לצאת מהבית או לשבת בבתי קפה, גרמה לצרכנים פרטיים לחפש קפה איכותי ברמתו לפחות כמו בבתי הקפה אותם נהגו לפקוד לפני שנה זו. במשך השנה רבים למדו לזהות קפה איכותי להכנה ביתית, בין אם בקפסולות, או בפולי קפה.

יש לציין שהרבה חנויות לממכר קפה על סוגיו ניסו לענות על הביקוש הגובר והולך, אך לתערובות הקפה של אילנס יש ותק וניסיון רב שנים המתבטא באיכות הקפה, בטעם העמוק, ובארומה המופלאה בקלייה איטלקית מוקפדת, וההבדל ניכר.

עם צריכת פולי הקפה הגוברת בבית או במשרד, אילנס מציעה בנוסף מכונת קפה משודרגת של חברת פיליפס ההולנדית, שתמצה מפולי הקפה את מקסימום הטעם בקלות תפעולית לשימוש יומיומי. מכונה משוכללת ואיכותית המאפשרת שתיית קפה במגוון צורות אם זה על ידי שימוש בפולי קפה, או בקפה טחון. מכונת הקפה של פיליפס נוחה מאוד לשימוש וקלה לתפעול, בעזרתה הקפה האיכותי של אילנס נראה קרוב מתמיד, ללא צורך בפשרה מצד צרכני הקפה הביתיים על טיב הקפה אותו הם שותים.

מכונת הקפה היא ללא תשלום עבור מנויי אילנס עבור התחייבות לכמות קפה נצרכת שתגיע עד פתח ביתכם.

באילנס יש מבחר מגוון של תערובות קפה, שלכל אחת מאפיינים שונים, וכדי למצוא את הטעמים שהצרכן מתחבר אליהם במיוחד, הכינו ברשת אילנס מארז טעימות מגוון לבחירה, המכיל אריזות שונות ברמת חוזק וארומה שונים.

ilan's Gallery

× נשמח לעמוד לשירותכם בווצאפ