אודות אילנס

רשת בתי הקפה אילנס הייתה הראשונה להביא לישראל את בשורת הקפה האיכותי בשנת 1994.

בזכות האהבה והתשוקה של אילנס לתרבות הקפה שלא הייתה כאן קודם, היא הצליחה לסחוף את הקהל הישראלי ולגרום לו לאהוב ולהעדיף קפה איכותי ולהבין קפה זה הרבה יותר ממשקה - זה עולם שלם, זה היסטוריה וידע ושילוב מופלא של טעמים וניחוחות.

 

בשנים האחרונות, עם צמיחתן של רשתות קפה נוספות, הפך הקפה האיכותי לסטנדרט. הישראלי למד לבקש קפוצ'ינו, אמריקנו ואספרסו בכל בית קפה שכונתי. כעת, לאחר שנרכשה הרשת ע"י אהוד קרלינסקי אחד מאוטוריטות הקפה המובילות בתחום, היא ממשיכה ומביאה שוב אלטרנטיבה חדשה בענף.

אילנס מתמודדת היום בשוק מרובה ברשתות קפה אך אלו איבדו את הזהות שלהן כבית קפה ומתנהלות כמסעדות לכל דבר המגישות מנות שונות ומגוונות לצד שתיה קלה וקינוחים. מולם מציבה היום אילנס אלטרנטיבה אמיתית של בית קפה - ואספרסו בר בלבד.

 

אילנס מתרגשת לבצע שוב פעם מהפכה בתחום הקפה בישראל ולהציג אלטרנטיבה אמיתית: חווית קפה אחרת הכוללת זנים מיוחדים, חליטות ייחודיות ולעשות עלייה למהפכת הגל השלישי, וכן תפריט ייחודי הנותן כבוד לחוויית הקפה.

 

חזון

להיות בית לכל מחפשי האלטרנטיבה לקפה הרגיל. להפוך למקדש של קפה, המקום שאליו עולים לרגל אנשים שאוהבים ומבינים בקפה, כאלה שלא מסתפקים בקפה של בית קפה רגיל וחשוב להם ליהנות מהקפה המשובח ביותר, העשוי מהפולים המובחרים ביותר ובשיטת הקליה וההכנה המקצועית והחדשנית ביותר. להיות givers, אנשים שאוהבים לחלוק ולהפיץ את בשורת הדור החדש של הקפה בישראל.

 

אישיות המותג

בארבע מילים: אוהב קפה ומומחה לקפה. מתייחס לקפה טוב כמו ליין משובח. ידען גדול בכל הקשור לגידול הפולים ולהכנת הקפה אבל לא שומר את הידע לעצמו  אלא בעל תשוקה לחלוק ולשתף את הידע והאהבה שלו לקפה עם כל מי שהוא פוגש. הוא משקיען, פיינשמייקר המקפיד על כל פרט, אנין טעם, איש העולם הגדול, מבין באוכל, במוסיקה ובתרבות. איש חברה, איש שיחה, אוהב אנשים, סקרן ונלהב להכיר טיפוסים חדשים, מעניינים ובלתי שגרתיים. הוא לא איש סטנדרטי, סולד ממיינסטריים, משתעמם משגרה אבל לא פלצן ולא מנוכר אלא סקרן ומסקרן.